Reklamációs ügyintézés

KategóriaSzűrő
 
 
 
 
 
Reklamációs ügyintézés

A reklamációs ügyintézés hatékony lebonyolítása érdekében, kérjük, a sérült / nem kívánt termék átvétele után mielőbb vegye fel velünk a kapcsolatot telefonon a(z) +36 199 891 87 telefonszámon munkanapokon 8:00 és 16:00 óra között, vagy e-mailben az info@eshopist.hu e-mail címen. 

1. Vásárlásról szóló bizonylat (számla másolat) felmutatása

2. A csomagolást az ugyintézés végeztéig orizze meg, amennyiben átvételnél akadtak problémái a termékkel.

3. Reklamációját az info@eshopist.hu email címen  nyújthatja be a vállalat felé, kérnénk a Tisztelt Vásárlókat, hogy előzetes információként feltétlenül adják meg a megrendelés számát, nevüket és telefonos elérhetőségüket, a reklamált termék nevét és pár mondatban a fennálló problémát valamint az esetleges ugyintézés módját, a reklamációhoz szukésges a problémát bizonyító fényképes vagy videófeltével mellékelése. A fentiek megadásával így Önök is hozzájárulnak a gyorsabb és hatékonyabb ügyintézéshez, megkönnyítve kollégáink munkáját.

4. A 2014 évben hatályba lépett új Polgári Törvénykönyv a termékek kötelező alkalmassági idejéről szóló fent hivatkozott rendeletet hatályon kívül helyezte, szabályai beépítésre kerültek a korábban is hatályos 181/2003. (XI.5.) Kormányrendelet rendelkezéseibe.

5. A 12 §. 1 c. 108/2000 Z.z. a fogyasztónak a házaló kereskedelem és a postai megrendelés esetén módosított változata esetén a fogyasztónak joga van arra, hogy az áru készhezvételét követő 14 napon belül indokolás nélkül visszavonja a szerződést. Amennyiben a fogyasztó a határidőn belül felmondja a szerződést és eláll a vásárlástól, elismeri, hogy az eladó jogosult a visszalépéshez kapcsolódó bizonyíthatóan felmerült költségek megtérítésére.

A szerződéstől való elállás esetén a felek kötelesek visszatéríteni a nyújtott szolgáltatásokat. Ha a fogyasztó már átvette a megrendelt árut, köteles visszaküldeni az eredeti sértetlen csomagolásban. Abban az esetben, ha a fogyasztó visszaküldi a megrendelt árut és az sérült, részben fogyasztott vagy nem. olyan állapotban van, amely nem felel meg az eladó elküldési feltételeinek, elismeri, hogy az eladó jogosult a felmerült károk megtérítésére, ezen összeg levonása után az eladó köteles megtéríteni a megrendelt árura a fogyasztó által fizetett összeget, amelybol a kártérítési osszeg levonásra kerult.

Ugyanakkor a fogyasztó köteles megadni a kapcsolattartási adatokat és a számlaszámot, amelyre a megrendelt áru összegét az eladó köteles fizetni. Az eladó kötelezettséget vállal arra, hogy a visszaérkezéstol számított 14 napon belul kifizeti azon összeget.


Reklamacios urlap

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Teljes (asztali) verzió